9 Haziran 2013 Pazar

Tavsiye Ettigim Diziler (siralama yok)

1. Sex and the city
Moda ve iliskiler diye bi blog acip yazamayan ve sacmalayan biri olarak ilham kaynagim sex and the city...
Carrieye bayiliyorum ve onun genc versiyonu carries diariesi maalesef pek sevemiyorum. Keske tekrar SJPnin oynadigi bir sex and the city daha olsa. Samantha Miranda Charlotte da olsa...
Mr. Big olmadan sex and the city mi olur yaa ayrica. Sebastian yapmislar bi uyduruktan (carries diariesde) birak allaseen....
Sex and the city stili, stilleri ile ilgili en yakin zamanda birseyler gevelemek istiyorum. Cunku carries diaries cook baydi beni. Yine de izlemeye devam edicem o zamanin modasiyla ilgili harika seyler koyabiliyorlar cunku her ne kadar dizide bir atraksiyon olmasa da...


2. Lost
Her ne kadar son sezonlarinda daral gelse de Lost; dunya dizi tarihinin en iyi yapimlarindandi.
Sawyer mı Jack mi sorusuna yanıtı olmayan var mı? Gerçi ben Sayid'i en çok beğeniyorum ama :D
Gizemlerle dolu bir dizi. Etrafımdaki herkes izleme diyor, çünkü çok fazla konu, olay neyse artık yüklenecek ve sonuca bağlanamayacakmış finalde. Neyse amaan finale daha çok var ben daha 3. sezondayım :)


3. Friends
Bir arkadas grubunun simsicak hikayesi; 10 sezon sonunda aglama garantili; harika oyuncular icin....
Zaten 10 sezonu bitirip tekrar tekrar izleyeceginizin garantisini her friendssever verir.
How i met your mother birçok yönüyle Friends'den esinlenilmiş sanırım çünkü ciddi çok benzerlik var. Eğer önce friends izlerseniz himym'dan çok sıkılırsınız. O yüzden önce himym izliyoruz.
Himym'de tek komik Barney'dir. Ama Friends'de en komik, en eğlenceli karakter sorulduğunda önce Chandler dersiniz yok yok Joey yaa Rachel da çok komik Phoebe mi yoksa Ross mu Monica mı yaa acaba dersiniz ve karar veremezsiniz. Friends biteli çoook oldu, ama dünya televizyon tarihinin en komik dizisi kesinlikle izlenmeden geçilmemeli.




4. Pretty Little Liars
Bir arkadaş grubunun 5 kızını anlatır - Spencer Hastings, Hanna Marin, Aria Montgomery, Emily Fields ve Alison DiLaurentis. Bir pijama partisinde Alison kaybolur ve hiçbir yerde bulunamaz. 1 yıl sonra cesedi eskiden yaşadığı evin arkasında görülür.Cesedi bulununca diğer dört kız "A" adlı anonim birinden mesajlar alır, bunlar sadece Alison'ın bildiği sırları içeren mesajlardır.Cenaze töreninden sonra bile mesajlar almaya devam ederler. Ve bu sayede tekrar bir araya gelirler.
Ayrıca 4 karakterin 4'ünün de (Alison hariç sayıyorum) ayrı ayrı o kadar karışık, entrikalı, sır dolu yaşamları var ki sıkılacağınızı pek zannetmiyorum.
Dizi, kitaptan esinlenerek çekilmiş. Ama önce kitaplarını okumanızı tavsiye ederim, çünkü çoook daha detaylı, mükemmel ve bence diziden daha akıcı, aksiyon dolu bir anlatımı var Sara Shepard'ın. Ben şu ana kadar 6 kitabını okudum. Ayrıca kitabın yüzde atmışının diziyle pek bir alakası yok.
Ayrıca kitaptaki karakterler daha yalancılar, daha kötüler. Dizide ise çoğunlukla Alison dışındaki karakterler çok masum anlatılmış. Kitaplarını okurken bazı yerlerde A'ya hak bile vereceksiniz.



  5. How i met your mother

Uzadıkça uzadı saçmaladıkça saçmaladı diyebilirsiniz. Ama ilk sezonları hala tekrar tekrar izlenebilir bence.

6. Two and a half men
Charlie Sheenli versiyonlarini tercih etsem de simdi de fena degil :)


7. Revolution
Annem bu diziyi eklettirdi. Ben o kadar bayilmiyorum...


8. Revenge (Beren Saatin oynadigi Intikam versiyonunu izlemedim. Ama aksiyonun 90 dakikaya sakiz gibi uzatilmis degil; 40 dakikada iyice verilmis ORIJINAL versiyonunu tercih ederim. Nolan -boyle yaziliyordur umarim- favori karakterim )

9. Girls
Kimse mukemmel degildir mesajini en iyi veren dizi bence.
Herkesin kusurlari var diyor; kimse harika bir hayat yasamiyor diyor bu dizi. Demiyor pardon gösteriyor ve bence nasil yapiyorsa gercekten izletmeye devam ettiriyor. Jessa en sevdigim, Adam en sevmedigim karakter su an. Ileriki sezonlarda degisebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder