9 Haziran 2013 Pazar

Bir Erkekte itici gelenler (liste uzun beyler)

Burada anlatacaklarim tum kizlar zaten ...... dusunur degil. Tamamen bana ozel ve bana gore bunlar cook itici dediklerim:



Cinsellikle ilgili konulara cok girip bu konuda cok sey ima etmesi bana cok ergen oldugunu dusundurur.
Sonra toplum icinde kendini on plana cikarmaya calisan  cogunlukla derste, nadiren iste ve arkadas toplantilarinda  konusmak icin konusan tipler var mesela itici gelen (konusmak icin konusuyorum o yuzden sacmaliyorum erkekleri ve onun disinda cok sey biliyorum beni dinleyin erkekleri)
Amacinin belli olmamasi (cogu kiz vur kac taktiginden etkilenir ama ben yapamiyorum ya cikariz ya cikmayiz yani arasinda duran erkeklerden etkilenmiyorum ve kafami karistirmiyor cunku zaten bu gunumuzde herkesin yaptigi bi taktik. bunu biliyorum ve soyle dusunuyorum: zaten kafami karistirmak icin yapiyor buna izin vermicem diyorum ve soguyorum). Ayrica su telefon numarasi aldiktan sonra 3 gun aramama kuralini artik herkes biliyor ve kesinlikle aaa beni neden aramadi diye dusunmuyorum ben. O olmazsa baskasi olur diyip akisina birakabiliyorum (kizlarin cok azinin sahip oldugu bir yetenek).
Tum kizlara yakin erkekler (bi de bu tipler var. hani tum kizlari taniyorum benim ortamim var diye gezenler yani. kizlar da buna bayilirlar ayrica. kizlar zaten seviyorlar buyuk kiz gruplari olsun bi tane de boyle tipi duzgun erkek olsun bununla ilgili aptal konusmalar yapsinlar. ) ortamlarin yildizi olurlar zaten bunlar.
Dedikodu yapanlar (ya dedikodu bize ozgu bisey. bi erkegin bunu yapmasi cok itici gercekten. erkekler de nasil boyle kufurlu konusup elinde birasiyla mac izleyen kizlari sevmiyor cunku bu onlara ozgu birsey biz de onlarin bize ozgu olan seyleri almalarini istemiyoruz! Ornegin modaya cok ilgili cok suslu erkeklerden de hoslanmiyorum ben)

Dis gorunus olarak dar omuz sevmiyorum. Dis gorunuste tek baktigim bu sanirim. Dis gorunuse cidden bakmayip arkadas arasinda ahahaah bundan mi hoslandin yaa oha denilenlerdenim.
Ozguvensiz erkek de sevmiyorum.
Ozellikle disari ciktigimizda simdi nereye gitcez diyenleri sevmiyorum. Bi kere bunun sorumlulugunu ben niye aliyorum yani beni disari cikarmayi teklif eden sensin. Ikincisi de karsimdakinin ozguvensiz oldugunu gosteriyor bu.
Argo konusan erkek iticiligi diye birsey var kesinlikle ayrica.
En son olarak da ki bu madde cok onemli benim icin!!!!  milletle dalga gecen, birilerini kucumseyen  erkekler direkt salak kategorisinde bence :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder