9 Haziran 2013 Pazar

Pretty Little Liars modasi

3 sezonunu 5 kez bitirdigim, 6 kitabini okudugum dizideki karakterlerin tarzina da hastayim.

Emily genellikle resimde oldugu gibi spor giyiniyor.



Eşofman üstleri, siyah ya da koyu renk kotlar, ustundekine mutlaka uyumlu spor ayakkabi, asker botları tercih ediyor. Koyu renk saclarina uygun koyu renkler tercih ediyor giyiminde.
Emilynin mini etek secimlerini canlandigi karakterin yasina uygun ve spor buluyorum.

Ayrica cizgiler de onun kiyafetlerinde yer verilen detaylardan.



Taki kullanacagi zaman da ben burdayim demeyen, sade takilari tercih ediyor Emily... Ayrica renkli giyinirken cok az gorsek de ben ona mavi ve tonlarini cok yakistiriyorum. Emily tercih ettigi sade kiyafetlerde bazen  farkli sirt ve omuz detaylari bulundurabiliyor. Bu da sade giyimine hareket katiyor.

Sapka ve atki gibi aksesuarlari cokca kullaniyor ve kendine yakistiriyor.


Hannaya gelelim...

Buyuk kupeler, renkli bluzlar, dev kemerler, buyuk kolyeler ve uyumlu bir ceket Hannanin tarzini olusturan ana faktorler.

Hannanin sacinin kisa halinin daha modern durdugunu dusunsem de uzun sacli halinin de lolita, liseli kiz imajini on plana cikardigini dusunuyorum. Saclarinin duz degil masali halini begeniyorum.
 Ve en cok kupelerini begeniyorum :)
Hanna aksesuar seciminde oldukca basarili ve marjinal bir tarz olusturuyor.
Hannanin tarzina  renkli elbise ve bluzlar, ona uyumlu bir ruj, buyuk kemer, buyuk kolye ve kupeler diyebiliriz. 
 
Hanna kiyafet, makyaj ve ayakkabi seciminde oldukca uyumlu.





Kupeleri kadar sapka secimlerini de begeniyorum Hannanin.



Ama dizide oynadigi cefakar karaktere ve dizideki karakterin yasina gore (kleptomanisi, baba sorunlari, ciddi iliski problemleri ve onu oldukca rahatsiz eden bir sapigi olan kolejli kizi oynuyor Hanna) oldukca abartili buldugumu da itiraf etmeliyim.




Aria sanirim en guzel buldugum karakter. Ama bazen kombinlerinde Hanna gibi oldukca abartili secimler yapabiliyor.

Ariayi ABARTI ve DEGISKENLIK tanimliyor. Tarzi her bolumde bambaska ve degisiyor. Oynadigi karakterin yasina gore oldukca abartili kombinler tercih ediyor.

Yukarida gordugunuz Arianin en begendigim kombinlerinden bir tanesi. Inci kupe tasli kolye ve sac bandini bir arada kullanmasina ragmen gozumuzu rahatsiz etmiyor.


Tuylu kupe modasini her zaman sevmisimdir. Aynisindan bende de var ama neyle kombinlesem diye dusunmekten pek takamiyorum. Buyuk ve gosterisli kupeler aliyorsaniz en kotu yonu su: bazer kupeye uygun kiyafet dusunuyorsunuz ki normalde tam tersi yapilmalidir. Ayrica buyuk kupeler her yuze gitmeyebiliyor. Arianinkine nami diger Lucy Hale in yuz yapisina buyuk ve gosterisli kupeler gidiyor.

Aria kisa ve daha acik renkli saclari tercih etmeye basladi. Bence bu sac modeliyle elmacik kemikleri ve yanaklari ortaya cikiyor. Ama ben Ariaya biraz daha koyu renk saci daha cok yakistiriyorum sanirim.
Arianin kiyafet ve aksesuarlarini tek tek ele aldigimizda oldukca abartili oluyor. Arianin en buyuk hatasi bu.
7
Rengarenk giyinmeyi seven Ariaya en cok kahverengi tonlarini yakistiriyorum.

Herseyi bir arada ve onlarca aksesuarla kombinlemesi Arianin bir diger hatasi.


NOT1:Arianin net, belirgin bir stili yok maalesef. Ama belki de onu stili degiskenliktir.
NOT2:Arianin en cok kas yapisini begeniyorum.
NOT3: Tek tek ele alindiginda cok hos seyler buluyorum ama maalesef bir araya geldiginde gorsel felaket ortaya cikabiliyor.


Spencera gelince...

Spencerin stilinin Emilynin stiline basta benzedigini dusunebiliriz. Cunku her ikisi de sade giyinmekten yanalar Emily ve Hannanin aksine. Ama Spencerin spor giyinme dozaji Emilye gore cok daha dusuk.

Spencer dizustu coraplari ve babetleri seviyor. Sade giyiniyor. Koyu renkleri genel olarak tercih ediyor.



Spencer maskulen, hirslari olan ve basarili bir karakter oldugu icin genellikle sade giyiniyor. Nadiren mini etek giyiyor. Sectigi etekleri oldukca hos buluyorum.


Lacivert ve tonlarini, siyah Spencera oldukca yakisiyor.. Spencer da genellikle koyu renkleri tercih ediyor.

Makyaji her zaman sade ve Spencerin goz makyajini cok begeniyorum :)
Saclarinin duz halini hacimsiz buluyorum. Ayrica zaten tarzi cok sade oldugu icin duz sac pek gitmiyor. Dalgali ve orulu haliyle cok daha begeniyorum.


Yazinin sonuna geldigimize gore...
Ben sanirim 4 ayri kadin karakterin bir araya geldigi dizileri seviyorum. Hele de biraz moda ve tabii ki ilgi cekici bir konu varsa.Cok farkli karakterler oluyor cunku ve biz o karakterlerden kendimizde bir parca buluyoruz mutlaka (Ornegin sex and the city)
Ayrica gizem dizilerini seviyorsaniz bu dizi sizin icin vazgecilmez olabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder